Profesyonel IT Destek Hizmetleri

Profesyonel IT Destek Hizmetleri

WEBSHOP profesyonel destek anlaşmaları; çok kullanıcılı bilgisayar ortamları ve ağlara yazılımsal ve donanımsal destek sağlamak amacıyla siz müşterilerimize sunulmaktadır.

Müşterilerimize sunulan destek anlaşmalarında hedefimiz, ortaya çıkabilecek teknik problemleri tespit etmek ve talep edilen servis seviyelerinde çözümlemektir. İleri düzey teknik bilgi gerektiren konularda profesyonel teknik kadrolarımızın bilgi ve tecrübelerinden, müşterilerimizin etkin bir şekilde faydalanmasını sağlamaktayız. Günümüzde firmalar için oldukça önemli olan Bilgi teknolojilerinin, uygulanması ve işlerliği için sunduğumuz hizmet paketi. Esasen biz bu ürüne KORUYUCU BAKIM ANLAŞMASI diyoruz.

SLA Süreleri: 0-2 Saat Müdahale Süresi, 0-24 Saat Çözüm Süresi

  • Uzaktan yardım
  • Yerinde yardım

Ürünümüz; Firmaların donanım altyapısının verimli ve efektif olarak kullanılabilmesi için

  • Sistem Analizi gibi hizmetleri içermektedir.
  • Danışmanlık
  • Konfigürasyon Desteği
  • Sorun Giderme
  • Periyodik Bakım

Kendi içinde müşterinin bütçesi ve ihtiyacı analiz edilerek farklı şekillerde sunulabilir.

  • Network Desteği
  • Sunucu Desteği
  • Kullanıcı Desteği
  • Sistem Monitoring
  • Network Monitoring
  • Ağ ve İnternet Güvenliği Desteği gibi sınıflandırılabilir.

5X8, 7×24 gibi farklı SLA seviyelerinde hizmet verilebilmektedir.

Yapılan tüm çalışmalar aylık olarak raporlanır ve yazılı olarak ilgili kişilere iletilir.

Detaylı bilgi ve talepleriniz için destek@webshop.com.tr adresine başvurabilirsiniz.

Son Eklenenler